16 Januari

Hej!
Har lånat mammas mobil för att blogga snabbt.
Sitter och kollar på idrottsgalan just nu med mamma. Somnade tidigare ikväll när jag kollade på det men då ska självklart min lillasyster komma och väcka mig och klockan var ändå 21.00, sånna stunder jag jag bara lust att slå till henne.
Måste packa min väska tills imorgon också.
Undrar även vad ni vill att jag ska göra för att min blogg ska bli bättre. Ska jag lägga ut videor när jag sjunger, dagens outfit osv. Ni får gärna kommentera vad ni tycker att jag ska göra.
Men nu ska jag packa min väska tills imorgon.
Puss!

Kommentarer
Amanda säger:

sjungaaaa:]

veckans blogg:]

tttävlingar:]]

2012-01-17 | 08:34:12
Bloggadress: http://fotomixatvardag.blogg.se/
Anonym säger:

Lägg ut då du sjunger!:)

2012-01-17 | 10:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback